Den dagen den sorgen

Hej fina ni!
Harregud vad jag har varit rastlös idag. Det känns som att jag snart kommer att klättra på väggarna om ingenting händer. Imorgon är sista dagen jag är hemma sedan blir det jobb resten utav helgen. Skall prata med min chef om att möjligtvis gå ner i tid så att jag slipper sitta i nio timmar på jobbet varje dag. Men vi får se. Den dagen den sorgen.
 
Idag har jag plockat och pillat inne i TV-rummet. Har packat tre stora kartonger med prylar som stått där inne och stökat. Saker som vi fått av Birgit, Gunnel och lite andra människor. Så lika bra att ha allt nerplockat inför flytten. Vill verkligen flytta upp nu på en gång. Vill börja boa in mig och fixa inför minis ankomst. Jag längtar såååå mycket. Vad skall jag ta mig till liksom? Helt galet. Det är snart bara 100 dagar kvar till  beräknad förlossning. Det känns som en evighet just nu, vill snabbspola tiden.
 
Men nu skall jag gå och äta en macka, ha en fin dag alla ♥
 

Kommentarer
» Emelie - Videobloggare och dagdrömmare!

Har frågastund på bloggen/min Youtube-kanal, så gå gärna in och kika! :) Kram

2014-01-23 // 23:00:17
URL: http://www.emeliehjort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback