Julklappar!

Hej fina ni!
Idag har varit en fullspäckad dag. Natten har varit precis som alla andra dagar men eftersom jag var ledig så fick jag i alla fall sova ut hehe. Dagen har spenderats hemma hos Robins farmor! Vi fikade lite och jag fick mina julklappar. SÅ HIMLA FINA. Harregud. En glasuggla och två ugglor att sätta utomhus med solceller till hihi. Blev så himla glad!
 
Efteråt åkte vi till jysk och köpte lite lakan till sängen, stannade och handlade lite semlor och nu har jag packat ner en massa skit ifrån sovrummet i kartonger. Sådant som vi faktiskt inte använder över huvud taget. Med tanke på att det faktiskt är mindre än fyra månader kvar tills vi flyttar så är det lika bra att börja. Jag lär ju inte orka så värst mycket sedan ju större jag blir.
 
Nu ligger jag utsträckt i soffan och det känns som att ryggen är på väg att brytas på mitten. Men det gör inget. Eftersom det inte blev något bad igår så får det bli ikväll istället hihi. Hoppas ni haft en fin söndag alla!
 
 
Längesedan jag bjöd på en mustaschbild hihi

Kommentarer
» Enander

Sv: Tack :) ja nu verkar det ta fart !! Hade en sån period innan , kändes som om det stod helt still så skönt att det börjat växa igen :)

Svar: Hehe förstår det! Vill ju att min mage skall komma nu med ordentligt! Men jag märker ju på naveln att kaggen redan putar fint ;)
Emma Johansson

2014-01-12 // 18:52:42
URL: http://enander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback