Åsa känner första sparken

Hej fina!
Idag har jag haft en jättebra dag både på jobbet och hemma. Det har inte alls varit mycket att göra och det har varit helt perfekt!
Efter jobbet blev jag hämtad av Åsa i Mölndal och vi åkte raka vägen hem till mig. Hon fick äntligen träffa Zack och fick sin present ifrån Teneriffa hihi. Sedan blev det mat och nu har hon precis åkt hem för att sedan bege sig till jobbet.
 
Åsa fick även känna för första gången ni när bebi sparkade. Så himla häftigt! Nu är det bara mer och mer sparkar och de blir hårdare för varje vecka som sagt! Min lilla älskling, äntligen börjar du visa dig ordentligt <3
 
 
Hittade mina älsklingar i morse i soffan hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback