Somnade vid halv nio

Hej alla!
Igår efter jobbet när Robin hämtade upp mig så kände jag en sån där riktig DUNDER spark mitt under naveln. Det kändes precis som att liten försökte bryta sig ut från magen, och harregud vad det kittlades. Tänk den där känslan om någon typ skulle peta dig i naveln. SÅ kändes det fast från insidan hihi. Började gapflabba och Robin förstod ingenting! Men kul var det.
 
Mindre kul var att jag hade världens huvudvärk mitt i allting så jag gick faktiskt och lade mig redan vid halv nio och jag tror att jag har lyckats sova bättre inatt. Men efter idag så är jag i alla fall ledig i tre dagar! SÅÅÅÅÅÅ behövligt haha. Hade behövt semester redan efter min semester!
 
 
Det här unnade jag mig innan jag skulle sova igår kväll, omnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback