Ultraljud

Hej fina!
Nu har jag varit hos läkaren och tji fick jag för att jag klagade på läkaren. Idag var han jättesnäll och sympatisk. Han förstod att jag verkligen haft ont och sjukskrev mig fram till i början av mars.
 
Så nu skall jag bara vara hemma och kurera mig och ta det lugnt. Fick även titta på bebis idag med och h*n verkar ha det superbra där inne. Sparkade och sög på tummen så duktigt så! När jag förklarade att barnmorskan försagt sig under rul så sa han att jag inte skulle vara helt säker på att det är en tös i magen för han kunde inte se det tydligt. Så det kanske blir en liten pojk som tittar ut ändå i maj hihi. Så himla mysigt!! Jag blir ju glad oavsätt vad som kommer ut så länge bebis är frisk och mår bra.
 
Nu skall jag bara ta det lugnt och byta om till mjukisbyxor. Det har snöat precis heeeela dagen så ut tänker jag absolut inte gå hihi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback