Åtta minusgrader

Hello you!
Inatt har jag sovit helt okej. Ledsen att mina inlägg alltid börjar med nattstatusen men eftersom det är ett jobbigt dilemma just nu så måste jag klaga av mig. Inatt har jag dock sovit helt okej. Somnade med värk och vaknade inte förrän vid två och hade ont igen! Sedan sov jag lite sådär, men det blev ändå fyra timmars sammanhängande sömn, woho!
 
Nu sitter jag däremot på jobbet. Det var åtta minusgrader hemma när vi åkte, fy och helvete vad kallt. Blev ju nästan en lugn istipp haha. Efter jobbet blir det till att köpa hårfärg (späääännande) och ett par nya mammajeans eftersom mina gick sönder i morse, typiskt. Ha en fin måndag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback