Börjar bli sjuk

Hello you!
Hur står det till? Själv håller jag på att tappa rösten. TYPISKT. Kan ni fatta eller? Jag, tappa rösten, det händer ju i princip aldrig? Så ja, jag håller nog på att bli sjuk. Vilket betyder att Anton antagligen kommer åka på sin första förkylning också. Det bävar jag verkligen för. I så fall kommer jag ha honom klistrad mot mig hela natten för att känna att han andas.
 
I vilket fall. Vädret har varit toppen idag! Galet varmt, minst 30 grader. Vi har spenderat dagen på Aquadome och nu på kvällen har jag, Elain och Lisette varit nere vid stranden och fotat solnedgången och pratat. Så mysigt! Men nu är det fotboll som gäller, Holland - Argentina. Vilka tror ni vinner?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback