Vitlasera golvet

Hej fina ni!
Idag har varit en superspäckad dag må jag säga. Därav den dåliga uppdateringen!
Det började med att Antons farmor kom och hämtade honom vid halv nio i morse så att jag skulle få sova ut lite. Sedan gick jag ner till pappa och hjälpte honom att vitlasera hela hans vardagsrum två gånger! Detta tog runt fem timmar sammanlagt. Vi började vid halv tolv och var klara vid halv fem-fem. Och det blev så bra! Vet dock inte om det behövs en gång till eller inte för jag åkte iväg med älskade svärmor och handlade. Så vi och Anton sprang runt på Coop och sedan när vi kommit hem så dök även Antons farfar och farbror upp. Så det blev lite mat och jag har även fått hjälp av Elain att göra slingor i håret. Ni får se imon! Mer än så säger jag inte hihi ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback