Kvavt som tusan

Hej fina ni!
Vi är hemma. Det är kvavt som in i h-vete här hemma, stackars Anton har det jättejobbigt. Jag har precis nattat honom och själv ligger jag och mår pyton i sängen. Igår kände jag hur rösten började svika mig och värken hälsade på. Det blev värre och värre och på kvällen mådde jag skitdåligt. På natten tror jag att jag hade feber och idag har jag varit allmänt hängig och halsen är fortfarande katastrof. Jag har även börjat hosta nu med, usch. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer smitta lilleman bara.
Men förutom att jag blivit sjuk så har vi haft en fantastisk vecka i Danmark! ♡
 

Supervarm kille som försöker sova, stackars liten ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback