Skräckfilm

Hej vänner!
Hur har ni det? Igårkväll var Sara och Åsa här och vi åt tacos, drack vin och kollade på skräckfilmer hela kvällen. Så himla läskigt! Men efter lite vin satt vi och gapflabbade haha. Filmerna var läskiga men den ena filmen blev konstigare och tokigare än den andra, så jag kan ju inte påstå att filmerna var särskilt jättebra. Men kul hade vi!
 
Nu är dock Sara och Åsa på jobbet och jag sitter här hemma helt ensam och gör ingenting. Jag har städat och fixat och fick äntligen tag i min gubbe som är hemma hos sina päron och spelar. Han vet inte när han kommer idag, så jag har inte den blekaste vad jag skall hitta på. Men det löser väl sig ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback