Ny vägning och mätning

Hej fina ni! Hur har ni det?
Jag sitter just nu och kikar på mitt älskade TV4fakta hihi. Just nu är det Kvinnor som mördar, ett av favoritpeogrammen! Lucy ligger i knät och bara njuter och Anton ligger i sitt babynest och sover i soffan bredvid. Helt perfekt! Nu är det bara Robin som skall komma ut från toan med haha. Han håller på och rakar av sitt tjockishår (äntligen!). 
 
Imorgon skall vi till BVC igen för ny vägning och mätning. Eftersom vi är borta nästa måndag till torsdag så fick vi ta besöket en vecka tidigare istället. Det gör mig ingenting! Det är bara så spännande att få veta hur mycket han utvecklas. Men jag är nog inte ensam mamma om att känna så! ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback