Lilleman förkyld

Godkväll vänner!
Hur har ni det? Idag har vädret varit kvavt och under kvällen har det regnat. Jag känner mig lite piggare idag, dock har lilleman åkt på min förkylning nu. Jag vaknade av att han var så täppt i näsan och slemmig i halsen att han knappt kunde skrika. Harregud vad mitt mammahjärta panikade då! Fy. Efter att han ätit och rapat så lade jag honom och mig i gästsängen så att jag kunde ha koll på honom. Under dagen har han låtit bättre, så om vi har tur så är han bättre inatt!
 
Så idag har vi bara varit hemma och myst. Det är Robins sista semesterdag så imorgon går vi tillbaka till verkligheten igen. Jag och Anton själva. Jag har läst att om man vill börja på babysim så bör man göra det först när bebis är tre månader, så jag skall kika lite på hur det ser ut här i Kungsbacka eftersom Anton ÄLSKAR att bada och vara i vattnet hihi ♡
 

Mammas lilla förkylda tigerunge ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback