Äntligen ny sladd!

Hello you!
Som ni kanske förstår så har jag och Robin köpt en ny datasladd till våran Mac. Så nu har jag äntligen kunnat börja använda kameran igen. Så framöver så blir det förhoppningsvis lite bättre bilder här på bloggen igen hihi. 
Här hemma sitter vi och väntar på att Antons pappa skall komma hem så att vi kan äta middag. Så länge har lilleman legat i sin gym och pratat med sina kompisar. Väldigt spännande enligt honom! Men man blir även väldigt trött så nu har han somnat i sitt babynest i soffan. Så nu har jag lite egentid och tittar på TV4Fakta som jag älskar haha. Sån nörd!
 
 

Kommentarer
» Johanna

Men vilken liten sötnos ni har!! Längtar så efter vår lilla bebis.

Svar: Tack snälla du! Jag förstår dig helt och hållet, man längtar så man nästan går sönder de sista veckorna hihi. Lycka till!! :)
Emma Johansson

2014-06-03 // 11:05:16
URL: http://joherman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback