Handla inför midsommar

Hej fina ni!
Jag och Anton var och hälsade på hans farmor i Lindome förut idag. Hon är dagmamma och idag skulle hon och alla kollegor hålla i den årliga "sommarfesten". Det innebär att alla dagbarnen + föräldrar och syskon blir bjudna på korv med bröd och massor utav goda bakelser ute på fotbollsplanen. Det kommer dit ponnys som barnen får rida på och har det allmänt mysigt innan sommaren startar. Sedan åkte jag med pappa och Elisabeth och handlade nödvändigheter men även godheter inför midsommar. Vi skall ju ha över lite vänner och bara äta gott och dricka gott! Själv däremot håller jag mig till nyttigheter som sagt, mina 100 dagar har börjat och jag är bara på dag två hihi. Men det känns bra!
 
 
Det är så himla typiskt. Min bebis är så typisk! Han låg sådär fint och belåten på min axel efter att ha ätit och rapat. Han låg med huvudet på händerna som var korsade. Faster Lisette springer och hämtar kameran. Men vad gör sketongen då? Jo, han börjar larva sig och göra massa grimaser. Dessutom börjar han slänga med huvudet! Så ja, den där härliga bilden som jag såg framför mig, den försvann lika fort upp i rök. Men tänk vad söt han blir ändå fastän mamma ville ha den där bilen hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback