Handlat

Hej fina! Vad har ni för er?
Jag och Anton var och handlade förut tillsammans med hans morfar och bonusmormor. Jag bar runt honom i våran babybjörn bärsele och han sov hela tiden! Så himla duktig. Det var verkligen en hit. Den skall definitivt börjas användas här hemma när han är sådär otröstlig och beter sig som ett plåster hihi. Nu har jag precis sprungit runt och städat och fixat här hemma medan Robin busat med Anton. Robin är helnöjd då vi (läs han) lämnade in bilen för att fixas idag. & vet ni vad vi fixade? Jo, något sportavgassystemtjosan. Så nu brummar bilen fint enligt min gubbe haha. 
 
Men nu skall vi bara ta det lugnt, äta lite godis och mysa. Robin är ju ledig imorgon eftersom det är röd dag. Så himla skönt! Det är verkligen tomt när han jobbar. Eftersom han jobbar mellan 09-18 varje dag och dessutom går in och jobbar över tidigt om mornarna så ses vi bara några timmar om kvällen. Så det skall bli skönt att ha långhelg med honom och våran lilla kille ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback