Växa och upptäcka världen

Godkväll på er kära ni!
Min jäkel till unge har knappt sovit någonting på hela dagen. Hur är det möjligt? Han har kommit in i en konstig period nu när han beter sig som ett plåster. Han somnar ENDAST om jag eller Robin håller i honom. Han sover möjligtvis några minuter när vi lagt ner honom, men sedan spottar han ut nappen och blir arg och gnäller. Vilket såklart leder till att han vaknar. Precis så har han hållt på hela hela dagen lång. Han somnade i en timme i morse när jag lade honom tätt intill mig i sängen. Så jag har fått en timmes powernap idag! Nu går ögonen i kors och jag vill bara att Robin skall komma hem så att jag kan få gå och lägga mig. 
 
Appropå Anton så har jag beställt hem en bok till familjen. Växa och upptäcka världen. Den handlar om barnens olika utvecklingsfaser, varför de kan beter sig på ett visst sätt och vad det möjligtvis kan bero på. Det känns väldigt bra att ha lite småkoll! Det skall tydligen vara en väldigt bra bok när man har barn.
 
 
Kan du inte vara såhär snäll och tyst i mer än tio minuter i sträck? Så att din stackars mamma får lite vila och slipper gå runt som en zombie? Älskade envisa barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback