Welcome june

Hej fina!
Idag har varit en lååååång dag. Tycker ni inte det? Själv vaknade jag och mini tidigt för att låta Robin sova ut lite, och sedan vid elvatiden var det dags att åka till Kungsmässan. Jag hittade en sån otroligt fin liten skjorta till Anton och en solhatt. Jättebra enligt min mening, men passade hatten? Nejdå. Den var stor som ett hus! & ändå  valde jag den minsta storleken haha. Jaja, den kanske passar om ytterligare en månad? 
 
Sedan var vi en sväng i Angered hemma hos min faster för att visa upp lille Anton. Min farmor som var där fick även träffa honom och hon blev alldeles såld. Men vem blir inte det? Vår kille är ju så fantastiskt fin! Jag var även hemma hos mamma en snabbis så att hon fick gosa. 
Imorgon händer absolut ingenting. På tisdag blir det studentuppvaktning och senare i veckan skall jag bege mig hem till systeryster och mysa. Jag saknar My så det värker i mitt mosterhjärta! Jag har inte träffat henne på så himla länge. Men nu skall jag fortsätta att titta på Sverigematchen tillsammans med pappa och Robin ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback