Bada

HEJ KOMPISAR! Hur har ni det?
Jag och Robin en supergod middag förut. Jag stekte upp lite fläskfilé och slängde in några potatiskroketter i ugnen. Till det hade vi kallsås och vitlöksbröd! Omnomnom. Så himla gott! Sedan fick jag hoppa in i duschen och därefter var det Antons tur att bli ren. Han var inte jättenöjd idag över badet men vad skall man göra? Han luktade väldigt mycket spya haha. Stackars lilla prinsen. Men nu är han ren och fin!
 
Robin har precis gått och lagt sig. Med tanke på att han gick upp fyra i morse så var han helt slut. Imorgon börjar han tack och lov senare! Dessutom har han halvdag på jobbet eftersom hans lillebror har bal imorgon. Så då blir det middag hos Pålssons och sedan gå och titta på alla fina nior som skall iväg. Tänk vad längesedan det var som jag gick ur nian nu! Helt galet. Men det kommer bli supermysigt ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback