7 veckor

Godkväll fina!
Nu har Anton precis ätit sitt sista mål mat för dagen och har precis somnat i sitt babynest. Så alldeles strax skall jag bära in honom i vaggan och gå och lägga mig. Han fick sig ett mysigt bad förut innan läggdags så jag tror att han känner sig mätt och belåten nu hihi.
 
Idag blev Anton för övrigt 7 veckor stor, hur är det möjligt? Det frågar jag mig själv just nu. När blev han så stor? Snart är han två hela månader, alltså tio månader (!!!) till hans ettårsdag haha. Heltokigt! Jag har alltså redan haft dom två bästa månaderna i mitt liv. Tänk vad man kan älska sitt barn. Den kärleken jag känner är helt obeskrivlig. Anton är verkligen det finaste jag och Robin någonsin gjort ♡
 

Lilla plutten bara några dagar gammal ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback