7 timmars sammanhängande sömn

Godmorgon på er!
Här är vi uppe med tuppen. Men vet ni vad? Jag är en SÅ GLAD mamma just nu. Anton sov ifrån klockan elva igår kväll till klockan sex imorse. Kan ni förstå lyckan? Sju timmars sammanhängande sömn för min del. Hur duktig är han inte? Så just nu ligger han i sitt gym och knorrar och jag förväntar mig inte alls att han skall somna om. Så för min del blir det lite Gossip Girl och sedan får vi se om han blir lite tröttare senare på morgonen. Jag menar, jag kan ju alltid sova haha. Så nu har jag satt på en stor kanna kaffe och har lite smått börjat med att fixa min frukost hihi. 
 
Vad skall ni göra idag? Jag skall verkligen försöka komma ut på en prommis med Anton. Jag är SÅ dålig på att gå ut och gå. Varje gång jag skriver här att jag skall göra det, så gör jag det inte istället. Det slutar alltid med att jag sitter inne och tänker att "jaja, men jag gör det imorgon istället". Men jag måste verkligen få in det som en rutin att ta en morgonpromenad med honom. Det är ju bra för oss båda menar jag! Så nu får ni heja på mig lite ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback