Moms are magical

Hej på er godingar!
Hur mår ni idag? Själv mår jag väldigt bra förutom att jag är trött och utmattad av för lite sömn. Vi lade oss strax efter tolv igår natt och sedan var jag uppe första gången med Anton vid femtiden. Därefter sov vi från och till fram till halv nio. Jag var så trött inatt att jag inte ens märkte när Robin kom och lade sig, eller när alla gick hem. Tokigt! Men vi hade en väldigt mysig midsommar med god mat och trevligt sällskap. Det var Antons första midsommar och han fick inte ens någon midsommarkrans! Typiskt, men what to do? Vi hade inga blommor att göra en krans med haha.
 
Imorgon skall jag och lilleman hem till hans mormor. Även Antons moster (känns jättekonstigt att Lotta har blivit moster hihi) och hans två kusiner kommer dit. Harregud. Mina små syskonbarn har blivit kusiner! Det är så tokigt så det finns inte haha. Mina älsklingar! Vi skall i alla fall hem till mamma och mysa och bara ta det lugnt. Vad skall ni hitta på imorgon? ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback