Kläder inför bröllopet

Hej vänner!
Vilken dag det har varit. Först var Jag och Anton hos BVC för mätning och vägning. Han har nu passerat 5 kilo och väger 5200 gram. Längden har hamnat på 57,7 cm. Min stora kille! Allt är bra med honom och han följer sin kurva superfint.
 
Efter BVC har vi spenderat hela långa dagen på kungsmässan tillsammans med tant Sara och även Antons farmor och faster. Så idag har det blivit en hel del shopping med andra ord hihi. Anton sov igenom mestadels av dagen, så han är helt enkelt lika intresserad av shopping som sin pappa. Men vi har bockat av en hel del på våran lista!
Jag har hittat en klänning att ha på min kusins bröllop, finkläder till Anton som han skall ha på bröllopet, presenter (MÅNGA!!!) till Antons kusin som fyller 2 på söndag och dessutom en hel del kläder till mig. Jag behöver ju lite sommarkläder nu som faktiskt passar!
 
Nu har vi precis ätit middag och jag sitter ute på balkongen med en kopp kaffe och bara njuter. Imorgon får det bli en vilodag med en promenad på det! Kram på er alla ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback