Spanien-Holland

Godkväll på er!
Hur har ni det? Själv ligger vi alla tre i soffan och tittar på VM. Spanien-Holland. Är jag intresserad? Nä, inte ett dugg. Robins inlevelse däremot är helt galen! & lilla Anton ligger bredvid och bara sover. Knorrar till ibland men inte mer än så. Vi testade förut att ha Anton vänd ifrån oss när vi håller honom eftersom han är så otroligt nyfiken! Det är så kul att se honom utvecklas. Han tyckte att det var jätteskoj först, men efter en stund så tröttnade han haha. Min sötnos!
 
 
Imorgon skall Robin åka iväg på Rallycross på Förlandabanan. Sedan kommer han hem igen lagom för att köra mig till stan. Jag skall träffa Julia och hennes vänner för att fira att hon har fyllt år! Hihi. Så himla kul att ses igen. Det kommer bli så skoj! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback