Datenight med Robin

Hej godingar!
En liten redogörelse över gårdagen kanske är på sin plats? Det började med att Robins pappi körde in oss till Göteborg och vi gick in i en klädesbutik som Robin alltid levererar paket via jobbet. Ägaren är nämligen väldigt förälskad i Robin och kallar honom för sin fästman haha.
 
Efter det gick vi en snabbis till vasagrillen och delade på en kebabtallrik (eftersom tjockisen var hungrig). Sedan gick vi till avenyn och satte oss på Evas Paley. Robin drack en öl och jag mumsade på en kardemumma muffin. Jag hade vid denna tidpunkt fortfarande inte den blekaste aning om vad vi skulle hitta på. 
 
Vi begav oss längre upp på avenyn och efter att ha svängt ner på en tvärgata så kommer vi fram till Lorensbergsteatern! Det visar sig att Robin köpt två biljetter till Familjen Addams. Harregud så exalterad och glad jag blev! Jag nämnde för min älskling så fort det gjordes reklam för föreställningen att jag hade velat se den. & det kom Robin såklart ihåg. Det var verkligen SÅ JÄVLA BRA. Alltså, gå bara och se föreställningen för det var så jäkla bra!!!

Ja lyckligare har jag nog inte sett ut på länge hihi. Jag var så nöjd efter att vi varit där men tror ni att det tog slut? Nejnej. Robin hade även beställt bord på Ottmania, en restaurang med turkisk mat. Så himla gott! Bra mat, bra service och min fina älskling som sällskap. 
 


Så efter att ha blivit behandlad som en prinsessa hela dagen så somnade vi gott tillsammans hemma. Jag har verkligen hittat mannen i mitt liv. Han är så fantastiskt fin mot mig och skämmer bort mig på detta sätt. Jag vet att han kommer bli världens bästa pappa till vårt barn och det finns ingen jag älskar så mycket. Hur kunde jag hitta dig? Robin är mitt allt i hela världen, & ja det kanske låter klyschigt. Men så känner jag. Jag skulle inte klara mig en sekund utan honom vid min sida. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback