En perfekt dag med min man

Hej på er fina!
Igår hade jag en fantastiskt fin dag tillsammans med min älskling. Dock har jag lovat honom att inte skriva här på bloggen vad vi gjorde. Inte än! För vi skall nämligen på kalas sen och han vill att hans nära skall få ha lite is i magen hihi (förlåt Elain och Lisette!!!!). Jag kan däremot tala om att dagen var helt perfekt på alla sätt och vis och vi hade hur trevligt som helst.
 
Idag känner jag mig däremot bakis. Vi kom inte alls hem sent igår och jag somnade vid elva. Ändå har jag huvudvärken från helvetet och vill bara slänga täcket över huvudet igen haha. Jaja, men det kommer upp ett inlägg senare idag om gårdagen i alla fall! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback