Hello March

Hej fina!
Mars. Kan ni fatta eller? Det är redan den första mars och snart är det bara två månader kvar tills beräknad bebis hihi. Som jag längtar!
 
Robin är iväg nu och skall hämta våran soffa tillsammans med svärfar. Själv skall jag försöka fixa iordning mig lite för Robin har nämligen planerat en heldag för oss två inne i stan. DOCK har jag inte den blekaste aning om vad vi skall göra. Han har varit minst sagt förtegen och vägrar att lämna ut några hemligheter till mig hihi. Så jag skall vara liiiite finklädd (mer än vardag som han uttryckte sig) och vi skall åka vid tolv ungefär. Så himla spännande!! Så det kan hända att uppdateringen idag blir väldigt låg. Kram på er!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback