Magen har börjat sjunka

Godmorgon på er!
Igår somnade jag som en stock efter att ha skippat min vanliga powernap när jag var hemma hos Robins föräldrar. Jag har sovit väldigt bra inatt (så bra som går) och bara haft lite ont i magen när jag legat konstigt. Dock börjar jag få jääääkla ont i höfterna nu när jag ligger på sidan. Hua vilken smärta!
 
Idag när jag vaknade så kände jag mig dock lite konstig i magen. Lite molande värk nedtill (som jag har ofta nu för tiden) och det kändes bara underligt. Nu när jag kollar mig i spegeln så ser det ut som att magen har börjat sjunka lite. Det är inte alls samma tryck upp mot brösten idag! Jättetokigt. Är ju i 32+6 idag, är det lite tidigt kanske?
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback