Huvudet nedåt

Hej fina!
Idag har jag varit hos barnmorskan mitt på dagen. Bebis mådde jättebra och har lagt sig med huvudet nedåt, dock kan h*n ju fortfarande ändra på det men om jag har tur så blir lilla bebis snart fixerad. Hjärtljuden låg idag på 130 och SF måttet på 31. Så växt har vi gjort också! Alla andra prover såg jättebra ut och vikten tog vi inte denna gång utan skall göra det om två veckor igen hihi.
 
Just nu ligger jag i sängen och har vilat. Jag lade mig vid fyratiden och vaknade nu vid halv sex trots att jag ställt klockan på fem. HUR ÄR DET MÖJLIGT?! Hur svårt kan det vara att vakna liksom haha. Jag blir tokig på mig själv!
 
Antways, snart blir det middag med mitt hjärtegull och därefter skall jag slå mig ner framför let's dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback