Känner mig ledsen

Hej kompisar!
Är inte alls på humör. Jag saknar Robin. & jag visste att det skulle bli såhär! Det förklarade jag redan för honom innan, för att förbereda honom. Jag brukar sakna honom i vanliga fall, med med alla dessa hormoner i kroppen. Usch! Jag hade kunnat sätta mig ner och storböla nu på direkten. Så ensamt känns det!
 
Egentligen så skulle jag ju gå på första föräldragruppen idag. Men jag känner mig så himla nedstämd så jag ringde och sa att jag var dålig. Det hade ju inte varit någon idé att komma dit själv och känna sig ledsen liksom. Så istället har jag rensat mammas gamla hårddisk och fört över mina bilder till min egna hårddisk. Dock är jag inte ens inärheten utav klar!! Suck. Hittade däremot massa fina bilder som jag glömt bort. Mest på släkt (läs My) och djur, även lite inskannade bilder på mig som bebis hihi. Men nu blir det strax fisk och senare ikväll så blir det våfflor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback