Helt mossig i huvudet

Hej på er!
Harregud, fick en chock nu när jag såg att jag inte ens har skrivit något inlägg än haha. Jag sov förjävla dåligt inatt och började halv sju i morse. Så när Sara hämtade mig så var jag helt mossig i huvudet hihi. Det som var mest positivt i morse var att Andreas jobbade, vilket betyder att han är hemma igen från sin utlandsresa. Så jag blev genast på bättre humör efter att ha kramats lite!
 
Nu sitter jag dock på tåget hem! Idag blir en superspäckad dag. Först jobb som sagt, nu hem, barnmorskan vid halv fyra och vid halv fem börjar första föräldragruppsträffen! & den är inte slut förrän kvart i sju ikväll, blä. Men det löser sig hehe. Så låg uppdatering idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback