Bubba

Godmorgon på er hjärtan!
Här är man uppe med tuppen minsann. Så blir det när gubben är hemma igen, han vet inte hur man sover länge och lägger sig gärna och försöker hitta på roliga utflykter som vi kan göra medan jag ligger och halvsnarkande lyssnar hihi.
 
Igår efter att vi ätit tacos så lade vi oss i sängen och Robin gosade och gosade med magen för fullt. Han pratade med lilla hjärtat och petade. Tyckte det var jätteskoj när liten sparkade på mina revben! Haha. Det var så fint att se och jag blev alldeles varm i hjärtat! Det var precis som att han varit ifrån sin bästavän i en hel vecka och var tvungen att prata ikapp sig igen! Åh, jag är världens lyckligaste.
 

Robin hade även med sig en liten nalle hem till sin fru och bebis. Den fick heta Bubba hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback