Nu är jag trött på detta

 
Hej på er!
Okej nu erkänner jag. Jag börjar tröttna på att vara gravid nu. Jag vill ha ut min älskling i magen nu nu nu! Jag är stor som sjutton om magen och jag känner mig tung och otymplig. Nu vill jag ha min bebis hos mig och börja träna ordentligt igen! Jag gick ju igenom mina bilder igår. Ser ni här ovanför? Jag var 18 bast och såg bättre ut än någonsin. Nu är jag ju lite mer realistisk och tror verkligen inte att jag kan se precis likadan ut igen efter att ha klämt ut en liten bebis. Men någon slags motivation måste man ha! Eller vad säger ni? Så maj, kom nu är du snäll!

Kommentarer
» josefin

Åh. Känner precis likadant som du..
Nu börjar det bli jobbigt.. Magen är ivägen och man känner sig bara allmänt klumpig..
Just nu är jag så taggad på att börja träna och få en snygg kropp.. Orkar inte se ut sådan här längre :p Hoppas att man har ork till det efter bebis kommit ut bara :) kram

Svar: Haha ja, det är tungt och svårt att andas! Suck. Jamen eller hur, hoppas bara att bebis går med på det också! Ge oss lite tid till det ;) kramis
Emma Johansson

2014-03-26 // 18:17:33
URL: http://jossan87.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback