Trettioförsta mars 2014

Godkväll på er!
Som ni säkert minns att jag skrev tidigare så flyttade ju pappas och Elisabeths hyresgäst i helgen & idag var hennes sista dag i huset. Så efter lite vel med städningen och annat tjafs så har vi nu äntligen tillgång till övervåningen! Jag är så himla nöjd. 
Robin håller för tillfället på att bära upp lite kartonger som vi redan har packat sen länge tillbaka och det känns så himla fint. Vi har även fått hjälp av Saras snälla pappa att ordna färg till taket och täckmaterial. Så förhoppningsvis inom några veckor så är detta vårt nya fina hem! Jag längtar så jag spricker.
  
Hälsningar från preggot som sitter och tittar på haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback