Dröm om förlossningen

Godmorgon fina ni!
Jag har verkligen sovit SÅ dåligt inatt. & Robin har klängt på mig som en liten igel. I vanliga fall hade jag tyckt att det var hur mysigt som helst, i nuläget med tjockistillståndet? Inte lika mysigt. Jag blir varm och kall om vart annat, jag får ont i höfter och sidan så att jag måste byta sida stup i kvarten, det är ett helt marathon att ens byta sida (!!!) och dessutom måste jag upp och kissa var tredje timme. UH! Nä nu är jag bannemej trött på det här. Nu får min lilla bebis komma ut tycker jag!
 
Inatt drömde jag dessutom om att förlossningen startade. Att jag började få känningar och värkar. Nu när jag vaknar så har jag lite molande värk nedtill igen, så förhoppningsvis så är det dags snart! Jag känner mig verkligen trött och utmattad i hela kroppen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback