Skillnad vecka 32 och 33

HEJ!
Jag somnade bra mellan ett och tre! Sov som en stock tills hundarna kom och började gnälla. Så då var det bara att traska ut med raringarna! Nu har jag precis varit nere i tvättstugan och hämtat upp resten utav alla tvättade bebislakan och kläder. Så nu är BB-väskan smygpackad och resten utav alla bebiskläder och lakan är nedpackade i en flyttkartong! Eftersom vi flyttar i slutet av mars så känns det bra att ha alla bebissaker packade åtminstone. Vi skall ju inte flytta så långt om man säger så hihi. Anyways, mer knop blir inte gjorda idag. Robin blir sen från jobbet och maten blir nog inte förrän vid sju ändå. Så nu skall jag läsa min bok!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback