Tillväxtultraljud

HEJ PÅ ER!
Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag var ju på ett tilläggsultraljud klockan elva i förmiddags. Läkaren mätte fostervattenmängden då de trott att jag haft för mycket. Men det var inte alls särskilt mycket mer än "normalt". Fick även reda på att jag har förhöjda gallsyrehalter vilket leder till den förbaskade klådan som jag har på hela kroppen. Så nu har jag fått tabletter utskrivna för det med!
 
Mer då? Jo lilla hjärtegrynet var hur fin som helst i magen och läkaren uppskattade vikten till ca 3500 gram! Sen kan det skilja ca 500 gram upp eller ner, men det är ändå en normalstor bebis enligt henne. Så det känns helt okej! Dessutom tror hon att bebis kommer i helgen eller strax efter helgen. Så nu är det bara för mig att upp och gå så är bebis snart ute hihi. Det känns som ett lyckorus i kroppen nu!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback