Flyttar in köket

Hej på er godingar!
Ingen bebis och inga känningar. Jag har hållt på att fixa iordning här hemma hela förmiddagen. Jag diskar och diskar och diskar, jagmenar, vi har ju haft alla våra prylar nere i källaren i snart 2 år. Så det behövdes diskas i maskin ordentligt! Men det tar ju sin lilla tid som sagt. Jag har även packat upp bebis alla grejer som skall stå inne i tvättrummet (det är där vi har skötbädden). Skall visa er någon dag!
 
Om en timme skall jag vara hos barnmorskan för att kika på lilla bebis! Sedan MÅSTE jag till Apoteket för att hämta ut min medicin, verkligen ett måste. Så nu har jag slängt i mig några knäckemackor med ost så lilla bebbo är nöjd hihi.
 



Kommentarer
» Magdalena Ledin

Snart har ni nog er lilla bebis hos er :)

Svar: Jag hoppas verkligen det!! :)
Emma Johansson

2014-05-05 // 14:37:41
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback