Besök utav BVC

Hej godingar!
Igår var ni över 300 personer som läste min blogg. Helt otroligt! Vilka är ni alla? 
 
Som ni märker så gapar det lite tomt här för tillfället. Min datasladd har flippat så jag kan inte dela med mig av alla fina bilder som vi tagit under dagarna. Men förhoppningsvis så är det problemet löst snart!
 
Idag fick vi hembesök utav BVC. En fantastisk kvinna kom hem och pratade med oss och vägde lilla Anton. När vi lämnade BB så vägde han 3640 gram och idag hade han gått upp till 3750 gram! Sån duktig kille. Vi pratade en hel del om amningen och det kändes skönt att se på vågen att det faktiskt gett resultat att hålla igång det. Trots all smärta i början! Men nu skall jag fortsätta att strosa runt här hemma. Robin skall iväg och träna om en stund så då blir vi själva här hemma hihi ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback