Välkommen vecka 40

Hej hjärtan!
Klockan ett slängde jag mig i sängen igen och sov till halv tre hihi. Med tanke på hur dåligt jag sovit inatt så behövde jag nog det. Förhoppningsvis så påverkar det inte sömnen inatt bara!
 
Idag gick vi för övrigt in i vecka 40 (39+0) och det är bara 6 dagar kvar till beräknad födsel. Det är så himla ofattbart och jag kan knappt förstå det. Bebis är ca 48-52 cm lång och väger strax över 3,5 kilo. Tror dock att min loppa väger lite mer än så haha. 
Imorgon skall vi på tillväxtultraljud och titta på hur mycket fostervatten som skvalpar runt i magen! Det skall bli så mysigt att få se lilla bebis igen. Det var verkligen längesen nu! & nu är ju liten helt färdig hihi. Längtar så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback