Promenad i solen

Hej fina ni!
Jag är så ledsen över den dåliga uppdateringen, men det är fullt ös här hela tiden. Igår körde vi hem Lisette på morgonen, sprang in en snabbis på Ikea och sedan storhandlade vi på Coop.
 
Väl hemma så blev det sen lunch, strax efteråt kom två nära vänner förbi och vi kollade på hockeyn som gick på fyran! Killarna drack öl och rökte cigarr. Anton hade riktigt ont i magen och var väldigt ledsen stora delen av kvällen, stackarn. Idag får vi ytterligare besök av några vänner så då vaknas middag för hela slanten! Men det kanske kommer upp något mer inlägg senare.
 
Nu skall jag bara dricka upp mitt kaffe och sedan skall jag och Antonbus ut på en promenad i solen. Kram på er!
 

Lillkillen i sin fina mössa ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback