Grabbkväll

Hej fina ni!
Jag är så ledsen att bloggen hamnar lite i skymundan nu, men det är så mycket att komma in i nu i början med lilla Anton. Vi försöker att lära oss alla hans signaler och behov och det är inte lätt skall ni veta! Han utvecklas ju hela tiden med och ändrar sitt sätt att visa vad han gillar och inte.
 
Igår hade Anton en grabbkväll tillsammans med sin pappa, farfar och farbror. Hans farmor, faster och jag befann oss hela dagen hemma hos gammelfarmor Gunnel för att hjälpa till under hennes tillställning. Hon firade nämligen att hon varit sömmerska i 55 år, så jag var fotograf och Elain och Lisette kökspersonal hihi. Så himla kul!
 
Idag är det ju även mors dag och det känns helt fantastiskt att det äntligen är MIN tur att få ett grattis! Heltokigt. Är jag mamma liksom? Har inte Anton alltid funnits? Skämt å sido. Vi har varit och fikat med tjocka släkten på espresso house och bara myst här hemma. En helt perfekt mors dag och en bra avslutning på helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback