Två veckor senare

Hej fina ni!!
Idag blir Anton 2 hela veckor! Hur är det möjligt? Tiden bara rusas iväg och imorgon börjar livet som mammaledig på riktigt. Robin börjar jobba igen och jag blir hemma själv med lillhjärtat. Men som tur är så kommer fina Julia hit och myser med oss hihi. Som jag saknat henne! Så första dagen ensam blir helt okej ändå skulle jag tro.
 
Nästa vecka skall jag även försöka att boka in en dag som jag kan göra mina fransar hos Elin i Varberg! Längtar så efter det med. Mer då? Jo vi var ju hos BVC igår och lilleman har gått upp till 3960 gram nu! Stora killen. Han har allts ökat med 200 gram på en vecka. Duktiga prinsen! Men nu blir det läggdags. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback