Varje timma

Hej alla fina!
Vilken dag igår. Min farmor fyllde 90 år, så det firades med dunder och brak i en hyrd lokal i närheten av där hon bor. Vi var där vid femtiden och det bjöds på förrätt, middag och efterrätt. Så himla gott! Vi stannade tills klockan var strax efter nio och sedan åkte vi direkt hem till Robins farmor för att snabbfira Robins pappa och farmors gubbe som fyllde i fredags hihi. Så det var en riktigt lång dag igår! Stackars Anton med som är hängig.
 
Med tanke på gårdagen så trodde jag att han skulle sova som en stock i natt. My bad. Han vaknade VARJE jäkla timme fram till sextiden när vi gick upp. Han har varit ännu hängigare idag och mår inte alls bra min lilla prins. När jag tog tempen på honom förut så såg jag att han hade över 38 graders feber. Lilla älskling. Så han sover superkorta perioder nu under dagen och vaknar alldeles varm och ledsen. Det gör så ont i mitt mammahjärta när min lilleman är sjuk! ♥
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback