Beställa julkort

 
Igår beställde jag ÄNTLIGEN julkort! Det är så himla kul för i år så skriver vi inte bara ifrån mig och Robin utan mig, Robin OCH Anton. Det är så himla häftigt! Jag och min lilla familj. Här ovan ser ni en liten sneak peak! Inte för att man ser särskilt mycket men jag längtar verkligen tills vi får hem alla! Anledningen till att jag inte kan visa originalet är ju för att i princip alla som skall få ett julkort läser min blogg hihi. Så det får helt enkelt visas ordentligt när jag vet att korten kommit fram.
 
Mer då? Jo min förkylning är otroligt svajig. Ena dagen känner jag mig mycket bättre, andra dagen, inte lika bra. Då är det som att jag är tillbaka på ruta ett igen. Så jäkla trist! Robin hostar fortfarande en del, Antons morbror, farmor, morfar och bonusmormor är också sjuka. Även gudmor Åsa börjar få sig en släng! Så jäkla tråkigt. Men vad skall man göra? Snart är det december och då skall här julpyntas för fullt! ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback