Fotostund

Hello you!
Anton har sovit jättebra inatt, knappt vaknat alls. Vi var uppe vid tre någon gång och bytte blöja och gav lite välling och efter lite trix så somnade han till slut. Idag på förmiddagen hade vi en liten fotostund tillsammans. Det blev så himla bra, min lilla skatt. Jag tänker inte visa bilderna denna gången (än så länge) då det kommer spoila lite för eventuella julklappar. Men så bra bilder blev det!
 
Sedan följde vi med Elisabeth och lilla Siri till Veterinären och först åkte vi till helt fel klinik. Men efter lite strul så kom vi rätt och lillan blev undersökt. Det tog längre tid än vad vi trodde att det skulle men till slut kom vi hem och då var jag tvungen att ta en powernap. Jisses så trött jag var! Imorgon däremot är det dags för Antons halvårs kontroll på BVC hihi. Skall bli sååå spännande att se hur lång han är och vad han väger nu! ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback