Vitlasera golvet

Hej fina!
Idag har Anton varit med sin farmor hela dagen. Hon kom hit vid nio i morse och åt frukost med mig, sedan åkte hon och Anton till Frölunda torg för lite shopping. 
 
Själv har jag varit hemma och hjälpt till att vitlasera golvet nere hos pappa. Sedan har jag handlat. Det blev en hel del julsaker faktiskt. Ljus, ljushållare, ljusstakar osv hihi. Så mysigt! Det är verkligen jul snart. Vem hade kunnat tro att tiden går så fort? 
 
Nu har jag precis ställt in Antons spjälsäng i hans rum och jag är skitnervös. Jag trodde inte att jag skulle reagera såhär men shit vad stressad jag blev. Han är ju så himla ljudkänslig och vaknar så lätt när han sover i vårat rum. Hoppas han sover bättre nu ♡
 

Min lilla lilla fisunge 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback