Älskad farmor

Godkväll mina fina läsare!
Hela helgen har jag varit hundvakt åt pappas 3 filurer. I lördags morse så kom Antons farmor och faster förbi för att hämta upp honom och låna honom tills idag. Mestadels för att jag och Robin skulle få vara själva igår på våran årsdag, men även för att få vara lite barnlediga. Så medan dom åkte till kungsmässan för att shoppa lite så var jag och Robin hemma och åt godis och myste. 
 
När Elain kommer tillbaka för att även ta med sig en av hundarna hem så slänger hon fram en påse som hon shoppat till Anton. Sååååå mycket fina kläder! Han behövde verkligen kläder i rätt storlek hihi. Så tusen tack älskade svärmor 
 
Idag har vi varit och tittat när Robin spelat match med Skrapet. Dom vann med 8-0 vilket kändes hur kul som helst! Dock blir jag riktigt nervös när våra killar spelar haha. Inga skador tack!
 
 
En del av kläderna som köptes till Anton 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback