Pill med BBF:s blogg

Hej fina ni!
Jisses vad jag har pillat med bloggen idag. & inte bara min egna blogg utan även Saras blogg! Jag började faktiskt med henne och våldgästade ett inlägg med hihi. Hon blev ganska överraskad när hon såg att jag varit inne och pillat. Men kul var det!
Vad tycker ni om nya utseendet? Jag gillar det. Så himla mysigt! Lite mer höstigt och guldigt. Mer Anton och mer kärlek. Jag gillar det helt enkelt! Haha. Skönt nu när jag åtminstone vet hur jag fixar och pillar med min egna blogg för att bli nöjd.
 
Om en halvtimme skall jag och Anton åka och handla. Vi behöver verkligen det. Robin skall tydligen jobba över idag så han kommer tyvärr hem lite senare. Uh! Men jag skall nog köpa mig en påse godis som jag skall sitta med ikväll och hela helgen haha. Eller något! Ha en fin dag så hörs vi senare ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback