Hallelåja


Hallelåja! Hua vilken lång dag det varit idag haha. Det började med frukostdate med inte bara Åsa och Sara utan även Elain och Lisette! Hur mysigt som helst. Även Elisabeth kom upp på lite kaffe & hundarna glufsade glatt i sig alla morötter som Anton slängt på golvet hihi. 
 
Farmor Elain tog med sig Anton till kungsmässan och jag och Elisabeth åkte ut med bilen och övningskörde. Vi körde från freeport till Onsala och sedan in på lunnavägen och hem. Jag tror vi körde i lite över en timme sammanlagt? Oavsätt så är jag supernöjd för det gick STRÅLANDE. Vi krockade inte, vi körde inte på någon och bilen är hel. Kan det bli bättre? Haha. Hur som haver, vi åkte även en sväng och hämtade ett plättjärn som pappa hittade på en sida på Facebook för 200kr. Jag har inte ens hunnit ta upp den ur påsen för att titta! Bild får helt enkelt komma imorgon. Nu har jag STÄDAT typ hela köket medan Robin och Anton ligger och snarkar hihi. Dags att sova för mig med! Kram på er ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback