Hemsk dag

Hej fina ni!
Efter att ha spenderat halva dagen inne på toaletten (utan kräks) så känner jag mig alldeles utmattad. Jag hade verkligen inte klarat mig utan Lisette! Puh. Som tur var så mådde jag lite bättre nu under eftermiddagen så jag fick i mig yttepytte med mat. Jag och Lisette lagade flygande Jacob till Robin, som för övrigt har blivit superförkyld. Men han skall ju iväg till Helsingborg imorgon med jobbet, så han får ta det lugnt helt enkelt.
 
Alldeles nyss så testade jag och Lisette den så kallade strumpmetoden för att göra lockar i håret. Så istället för att använda spolar eller locktång så använder man sig av strumpor för att rulla håret. Så nu skall vi sova med detta i och imorgon skall man få världens lockar! Haha. Vi får väl se hur mycket som trillar ut nu under natten? Men det är ändå en kul grej! Funkar det så är det ju toppen! Någon som har testat detta tidigare? Typ Sara? (som vet allt om mode/hår/smink hihi). Men med tanke på att min mage fortfarande är lite halvtokig så skall jag alldeles strax gå ut med hundarna och sedan sova ♥
 



Kommentarer
» Sara

Haha, jag har hört talas om det men aldrig provat. funkade det? ni ser så himla snygga ut med stumpor i håret ju hahah

Svar: Man skulle ha fuktigt hår när man gjorde det men mitt hår torkade aldrig under natten så jag fick en lock vid sidan HAHA. Skall testa idag med lite torrare hår ;)
Emma Johansson

2014-09-06 // 13:00:41
URL: http://saraaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback